نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی مطرح کرد:

مسئولان تا آخرین لحظه به مردم خدمت کنند

قریشی امام جمعه ارومیه گفت: مدیران دولتی تا لحظه آخر به مردم خدمت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حجت الاسلام سید مهدی قریشی نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی در خطبه‌های نماز عید سعید قربان  که در مصلی امام خمینی ارومیه برگزار شد، با اشاره به تغییر دولت و لزوم خدمت رسانی به مردم تا آخرین لحظه مدیریت گفت:  مسئولان وظیفه دارند هر چقدر فرصت خدمت رسانی دارند در خدمت این مردم باشند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب در روز عرفه افزود:  یکی از مهمترین موضوعات مطروحه در این پیام جبران گذشته توسط امت اسلامی در حوزه‌های مختلف است که باید عزت و افتخار را بدین طریق به جامعه اسلامی بازگردانند.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران عَلَم  مبارزه با استکبار جهانی را برافراشته است و همین موضوع موجب مخالفت ابرقدرت‌های جهانی با پیشرفت‌ها و توسعه ایران اسلامی شده است.

امام جمعه ارومیه تصریح کرد: مسلمانان جهان باید عزم و همت خود را همچون جمهوری اسلامی به کار بندند و در مقابل ظالمان ایستاده و عزت را به جامعه اسلامی بازگردانند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی همچنین در بخش دیگری از خطبه‌های نماز عید سعید قربان گفت: انسان‌ها همیشه در حال امتحان و آزمایش هستند و اموال و اولاد انسان زمینه امتحان الهی است و باید به درستی از آن‌ها استفاده شود تا موجبات خشنودی پروردگار متعال فراهم گردد.

وی اضافه کرد: هر صحنه‌ای از زندگی انسان، امتحان الهی است ازاین‌رو باید با هوشیاری رفتار کنیم تا نمره قبولی را از خداوند متعال بگیریم.  

انتهای پیام/ ت 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.