جانمایی ۱۴ شهرک کشاورزی در چهارمحال و بختیاری

مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۴ شهرک کشاورزی در استان جانمایی شده است و در حال ارجاع به کمیسیون ماده ۲ واگذاری اراضی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، دلشاد جهانبخشی مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی چهارمحال و بختیاری در نشست توسعه شهرک‌های کشاورزی اظهار داشت: ۱۴ شهرک کشاورزی در استان جانمایی شده است و در حال ارجاع به کمیسیون ماده ۲ واگذاری اراضی است.

او با اشاره به جانمایی ۵ مجتمع گلخانه‌ای در شهرستان بروجن افزود: ۵ مجتمع دولتی و خصوصی در مناطق فردانبه، بلداجی، گندمان و نقنه در بخش دولتی و مجتمع ۱۳۰ هکتاری سفید دشت بروجن در بخش خصوصی با پیش بینی اشتغال بالای هزار و ۵۰۰ شغل پایدار در حال مطالعات نهایی است.


بیشتر بخوانید


جهانبخشی اضافه کرد: ۳ مجتمع دامداری نقنه، فرادنبه و گندمان به مساحت جمعا ۱۲۰ هکتار در شرف تکمیل مراحل نهایی و صدور مجوزات مربوطه و رفع مشکلات تامین گاز و بعضا در مرحل مقدمات کلنگ‌زنی و ایجاد و تکمیل پروژه عملیاتی است و برای چند مجتمع دیگر شامل مجتمع گیاهان دارویی و گلخانه در شرف استعداد یابی ومکان‌یابی هستیم.

او ادامه داد: با پیگیری ریاست سازمان جهاد کشاورزی و حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ایجاد و توسعه مجتمع‌های بخش کشاورزی در دستور کار قرار گرفت و امیدواریم با اجماع نمایندگان و مسئولانی استانی در این رسالت مهم عملکرد و کم کاری ۱۰ ساله گذشته جبران شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار