احتمال سرمربیگری شهناز یاری در تیم ملی فوتسال بانوان

سرمربی فصل گذشته تیم فوتسال سایپا برای هدایت تیم ملی بانوان با مسئولان فدراسیون فوتبال به توافق اولیه دست پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حدود یک سال است که اردو‌های تیم ملی فوتسال بانوان به دلیل برخی از مشکلات برگزار نمی شود. این در حالی است که بانوان فوتسالیست کشورمان باید اسفند ماه در مسابقات داخل سالن آسیا شرکت کنند.

فدراسیون فوتبال با چند گزینه داخلی برای هدایت تیم ملی فوتسال بانوان وارد مذاکره شده است. شهرزاد مظفر، شهناز یاری، نرگس علوانی و فاطمه شریف جزو گزینه‌های فدراسیون فوتبال هستند.

در بین این گزینه‌ها شانس مظفر و یاری برای هدایت تیم ملی فوتسال بانوان بیشتر است، اما با توجه به اینکه شهرزاد مظفر هم اکنون هدایت تیم ملی فوتسال بانوان کویت را بر عهده دارد، بعید است مسئولان کویتی راضی به فسخ قرارداد با این مربی ایرانی شوند.


بیشتر بخوانید


با کنار رفتن مظفر شانس شهناز یاری برای هدایت تیم ملی فوتسال بانوان بیشتر می‌شود. مسئولان فدراسیون فوتبال با یاری مذاکراتی را انجام داده و حتی به توافق اولیه هم رسیده اند.

شهناز یاری فصل گذشته به عنوان سرمربی در تیم فوتسال بانوان سایپای تهران حضور داشت و توانست همراه این تیم به مقام قهرمانی مسابقات لیگ برتر دست پیدا کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار