۶۵ کشته و زخمی بر اثر برخورد ۲ اتوبوس در هند

برخورد ۲ اتوبوس در ایالت پنجاب هند منجر به کشته شدن حداقل ۵ نفر از جمله ۳ عضو حزب کنگره و زخمی شدن ۶۰ نفر دیگر شد.

به گزارش گروه بین الملل ابشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، در اثر برخورد دو اتوبوس در شهر موگا واقع در ایالت پنجاب هند حداقل پنج نفر از جمله سه عضو حزب کنگره کشته و نزدیک به ۶۰ نفر دیگر زخمی شدند.

بالدو سینگ، یک مقام ارشد پلیس اعلام کرد: بر اثر این حادثه دو نفر در دم جان باختند و سه نفر دیگر که از اعضای حزب کنگره بودند، در حالی که برای معالجه به  بیمارستانی در موگا منتقل شدند، جان خود را از دست دادند. حدود ۶۰ نفر نیز زخمی شدند که حال ۳۰ نفر از آنها  وخیم است.

عماریندر سینگ، رئیس ایالت پنجاب، ، با ابراز ناراحتی از کشته و زخمی شدن اعضای کنگره و مردم، در توئیتر خود نوشت: همه کمک‌های پزشکی لازم به افراد آسیب دیده در این حادثه ارائه می‌شود.

هارمانبیر سینگ گیل، ناظر ارشد پلیس موگا، به اسپوتنیک گفت: به نظر می‌رسد که راننده اتوبوس با سرعت بالایی در حال رانندگی بوده  و کنترل ماشین را از دست داده است. تحقیقات بیشتر  در باره دلیل این حادثه در حال انجام است.

به گفته رسانه های محلی سه عضو حزب کنگره که برای شرکت در مراسم تحلیف ناجوت سینگ سیدهو، که به عنوان رئیس جدید حزب در پنجاب منصوب شده به شهر چندیگر می رفتند، در این حادثه جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار