شرکت ۲۳۷ داوطلب کردستانی در آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی

رییس جهاد دانشگاهی کردستان گفت: ۲۳۷ داوطلب با رعایت شرایط کامل پروتکل‌های بهداشتی در آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، اکبر اسدی رییس جهاد دانشگاهی کردستان اظهار داشت: جهاد دانشگاهی مجری برگزاری آزمون استخدامی آموزشیاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی، مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی است که امروز همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

اسدی افزود: پذیرفته شدگان در این آزمون بر مبنای امتیاز در نهضت و وزارت آموزش و پرورش جذب می‌شوند.

رمضان یوسفی معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کردستان در رابطه با این برگزاری این آزمون گفت: برگزاری آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی توسط جهاد دانشگاهی واحد کردستان کاملا مطلوب و رضایتبخش ارزیابی می‌شود.

یوسفی با اشاره به تفاهم نامه ملی در رابطه با اجرای آزمون‌های سراسری افزود: استقرار همه آزمون‌ها در سازمان سنجش یک ایراد بزرگ را به وجود آورده است، اما در سال گذشته جهاد دانشگاهی ثابت کرده که می‌تواند آزمون‌ها را بصورت کاملا موفق برگزار کند.

او گفت: ۲۰ تیر ماه ۱۳۹۹ مرحله اول آموزش دهندگان و آموزشیاران نهضت سوادآموزی برگزار شد و اکنون نیز مرحله بعدی آن برای افراد جامانده از آزمون، کسانی که پرونده نداشتند و افرادی که در آزمون قبول نشدند در روز جمعه به اتمام رسید.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کردستان با اشاره به برگزاری دوره‌های توانمندسازی در سطح استان توسط جهاد دانشگاهی اضافه کرد: این دوره‌ها در مراکز شهرستانی جهاد دانشگاهی برگزار شد و سرآغازی برای همکاری میان این نهاد با آموزش و پرورش استان کردستان است.

یوسفی خاطر نشان کرد: تعدادی از آموزش دهندگان سوادآموزی در کردستان مدرک کاردانی دارند و امیدواریم در سال تحصیلی جدید این افراد برای شرکت در دوره کارشناسی به مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی معرفی شوند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.