سیر صعودی آمار مبتلایان به کرونا در چهارمحال و بختیاری ادامه دارد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: با توجه به شرایط کنونی، سیر صعودی آمار مبتلایان به بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری ادامه دارد و به میزان بستری شدگان افزوده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اظهار داشت: هم اکنون شهرستان‌های بروجن، شهرکرد، فارسان در لیست شهرستان‌های با وضعیت قرمز به لحاظ شیوع بیماری کرونا و شهرستان‌های کیار، اردل، لردگان و سامان در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های بن، کوهرنگ و خانمیرزا در وضعیت زرد قرار گرفته اند.

او افزود: متاسفانه میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در جامعه کاهش یافته و باعث گستردگی بار بیماری کرونا در استان چهارمحال و بختیاری شده است.


بیشتر بخوانید


شیرانی اضافه کرد: با توجه به شرایط کنونی، سیر صعودی آمار مبتلایان به بیماری کرونا تا هفته آینده ادامه دارد و در این مدت به میزان بستری شدگان افزوده خواهد شد.

او ادامه داد: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته یک مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کرونا در استان گزارش شده و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری به هزار و ۱۸۴ نفر رسید.

شیرانی گفت: هم اکنون ۳۹ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.