مدیر کل ورزش و جوانان ایلام:

قهرمان ایلامی المپیک توکیو تجلیل می‌شود

علی شائی از کسب مدال طلای المپیک تیراندازی توسط جواد فروغی و خوشحالی مردم ایران و ایلام گفت: قهرمان ایلامی المپیک توکیو تجلیل می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، مظفر علی شائی مدیرکل ورزش و جوانان ایلام در آیین تجلیل از خانواده جواد فروغی در دهلران اظهار داشت: این نخستین مدالی بود که توسط این ورزشکار شایسته دهلرانی کسب و موجب اعتماد به نفس کاروان المپیک  توکیو شد.

او با اشاره به اینکه قبل از افتخارآفرینی جواد فروغی در مسابقات المپیک تیم تیراندازی کشور سابقه مدال در المپیک را نداشته است، افزود: این مدال ارزشمند موجب افتخار برای همه ملت ایران شد.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام با تاکید بر اینکه با توجه به اساسنامه موظف به حمایت از قهرمانان هستیم، تاکید کرد: ورزشکارانی که کسب سهمیه المپیک کرده اند به صورت ماهیانه حق تمرین یا حتی به عنوان حق ورزش را تعریف و به صورت ماهیانه مبلغی به حساب این ورزشکاران واریز می‌شود.

علی شائی یادآور شد: استان ایلام در کاوران اعزامی به المپیک دارای سه ورزشکار المپیکی و یک پارالمپیک است و در تمام دوره‌هایی که اردو تیم ملی برگزار شده از این ورزشکاران حمایت شده است.

او اضافه کرد: برای حمایت از قهرمانان ملی بر اساس نظام نامه اقدام می‌کنیم، ولی مدال المپیک بسیار مهم است و در جلسه با استاندار به صورت ویژه مورد برسی قرار و کسی که قهرمان المپیک می‌شود همه سازمان‌ها باید نیاز‌های مادی این ورزشکار را به حداقل برسانند تا این ورزشکار بدون دغدغه ادامه فعالیت دهد.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.