اعلام برنامه‌های دهه ولایت در خوزستان

رئیس حوزه هنری خوزستان گفت: برنامه‌های حوزه هنری خوزستان در دهه ولایت اعلام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد شهباز گهروئی رئیس حوزه هنری خوزستان گفت: از آنجا که یکی از اصلی‌ترین اهداف شکل‌دهی واقعه غدیر به اذعان شیعه و سنی، ایجاد وحدت و برادری در بین امت اسلامی حول محور شخصیت امام علی (ع) به عنوان معیار تشخیص حق است، لازم است با استفاده از ظرفیت‌های این مناسبت با تبیین و ترویج صحیح، گامی در جهت نهادینه کردن پیام آن و الگوگیری صحیح متناسب با زمان کنونی برداریم.

او افزود: ولایت اصل و اساس دین مبین اسلام است و هنرمندان برنامه‌های متنوعی برنامه‌ریزی کرده‌اند تا این شاخص ولایی در هنر هنرمندان بیشتر جلوه گری کند و بدانیم که مسئله غدیر یک بحث تاریخی نیست؛ بلکه فرهنگ‌نامه ولایت و امامت است.

گهروئی بیان داشت: نماهنگ عربی و فارسی، نقالی و شاهنامه‌خوانی کودکان، برنامه تولیدی با موضوع پهلوانی، اجرای سرود در سطح شهر اهواز، اجرای نمایش عروسکی، طراحی و نصب بیلبورد با موضوع غدیر، اجرای نمایش و سرود در مناطق محروم، پادکست صوتی قصه گویی غدیر، برنامه سینما خانواده در سینما اکسین اهواز از جمله این برنامه‌ها است.

 رئیس حوزه هنری خوزستان تصریح کرد: کاروان خودرویی به مناسبت دهه ولایت، اعزام هنرمندان به شهرها، برنامه شادمانه و شعرخوانی با موضوع غدیر در شوشتر و ایذه و ... از جمله برنامه‌های حوزه هنری استان در ایام دهه ولایت است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.