اعمال محدودیت‌های کرونایی در چهارمحال و بختیاری

با قرمز شدن وضعیت رنگ بندی کرونایی سه شهر در استان چهارمحال و بختیاری، اعضای قرارگاه استانی مقابله با کرونا محدودیت‌های کرونایی اعمال کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر مردانی رئیس قرارگاه عملیاتی ستاد استانی مقابله با کرونا، در سیزدهمین نشست قرارگاه عملیاتی چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه طبق محدویت‌های هوشمند کرونا، در شهرستان‌هایی با وضعیت قرمز کرونایی تنها گروه شغلی یک مجاز به فعالیت هستند از بازاریان خواست: بنا بر شرایط موجودهمراهی و همکاری لازم را با بازرسان داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: فعالیت تالار‌های پذیرایی تا پیش از آغاز ماه محرم تا ساعت ۱۰ شب و تنها با ۲۵ درصد ظرفیت مجاز به فعالیت هستند و پذیرایی در تالار‌ها ممنوع خواهد بود.


بیشتر بخوانید


مردانی گفت: اعمال جریمه نقدی برای خودرو‌های غیربومی کارساز نیست و پلیس‌راه باید خودرو‌های غیربومی را به مبدا برگرداند و همچنین ممنوعیت تردد شبانه خودرو‌ها از ساعت ۱۰ شب تا سه صبح تشدید شود.

او با اشاره به برگزاری مراسم ماه محرم و صفر، گفت: طبق آخرین مصوبات ستاد ملی کرونا باید مراسم محرم و صفر بر اساس دستورالعمل‌های پارسال برگزار شود و پیشنهادات جدید نیز در این ستاد مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار