دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشکذر گفت: حمایت از تولید و اتخاذ تصمیمات لازم در این رابطه یک امر کاملاً ضروری است که در این زمینه دادستانی از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد جواد زارع بیدکی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشکذر به منظور تحقق شعار سال و حمایت از تولید کنندگان و صنعتگران داخلی از کارخانه امرتات سرام در این حوزه قضایی به صورت سرزده بازدید کرد و گفت: هدف از این بازدید نظارت بر چگونگی فرآیند‌های تهیه، تولیدِ انواع محصولات کاشی و سرامیک و همچنین اجرای حقوق کار است.

این مقام قضایی پس از ارزیابی وضعیت موجود در خصوص نمونه برداری و بسته بندی محصولات این کارخانه اظهار کرد: در بازدید میدانی انجام گرفته مشخص شد که اقدامات تولیدی این کارخانه متناسب با نیاز جامعه و دنیا و به صورت استاندارد با بهره گیری از به روزترین نوآوری‌های موجود انجام می‌شود.

او تصریح کرد: حمایت از تولید و تحقق شعار سال و اتخاذ تصمیمات لازم در این رابطه یک امر کاملاً ضروری و لازم است که دادستانی در این زمینه از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهد کرد.

زارع تحقق امر حمایت از تولید داخلی و رفع موانع تولید را در عمل میسر دانست و افزود: دستگاه قضا حمایت از تولید و مانع زدایی را وظیفه‌ای برای خود می‌داند و با اقدامات موثر در این رابطه این امر مهم را تا جای ممکن محقق می‌سازد.
این مسئول دو اصل رعایت مسائل زیست محیطی و اجرای حقوق کار را در کارخانه‌ها و مراکز صنعتی ضروری و مهم دانست و

عنوان کرد: رفع آلایندگی‌های زیست محیطی به منظور رعایت کردن انفال و صیانت از حقوق عامه و همچنین رفع موانع حقوق کار مورد تاکید است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.