درخشش هنرمند البرزی در نخستین جشنواره رسانه ای امام رضا (ع)

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از کسب مقام سوم هنرمند البرزی در نخستین جشنواره رسانه ای امام رضا (ع) خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محمود دهقان هراتی، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) با حضور تولیت آستان قدس رضوی و برگزیدگان جشنواره، به صورت محدود و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در سالن همایش‌های موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی در مشهد برگزار شد.
 
دهقان هراتی افزود: اعتلاء سطح کمی و کیفی و ارج‌ نهادن به آفرینش‌های بدیع، خلاق، هنرمندانه و اثرگذار رسانه‌ای با موضوعات معارف رضوی، بازخوانی مفاهیم بنیادین در پیوند با سیره رضوی و حمایت از پدیدآورندگان آثار رسانه‌ای رضوی از جمله نیات و اهداف حیات جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) بود که در ارزیابی آثار ارسالی مد نظر هیات داوران قرار گرفت.
 
او گفت: در بخش تولیدات رادیویی نمایش آخرین رفیق تولید شده در رادیو البرز به نویسندگی و کارگردانی هنرمند البرزی عبدالرضا یعقوبی موفق به کسب مقام سوم در نخستین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع)  شد.
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.