ادارات بوشهر فردا و پس فردا یک ساعت کمتر کار می‌کنند

ادارات استان بوشهر سه شنبه و چهارشنبه ۵ و ۶ مرداد تا ساعت ۱۱ فعال خواهند بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حسن ابراهیمی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر گفت: با هدف کاهش مصرف برق در استان، ساعت کاری ادارات این استان سه شنبه و چهارشنبه ۵ و ۶ مرداد از ۶:۳۰ تا ۱۱ خواهد بود یک ساعت کمتر از شنبه تا دوشنبه ۲ تا ۴ مرداد.

او افزود: همچنین هفته آینده هم ساعت کاری ادارات از ۶:۳۰ تا ۱۲ خواهد بود.

ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی و اداری استان بوشهر برای مدیریت بهینه مصرف برق از شنبه اول خرداد به ساعت ۶:۳۰ تا ۱۳ تغییر پیدا کرد و قرار شد که این ساعت کاری تا ۳۱ مرداد رعایت شود.


بیشتر بخوانید


ساعت کاری ادارات استان، از دوشنبه ۱۴ تیر تا چهارشنبه ۲۳ تیر تغییر کرد و به ساعت ۶:۳۰ تا ۱۲ تغییر یافت اما گرم‌تر شدن هوا و نیاز به پایداری شبکه برق  باعث شد که ادارات استان بوشهر دوشنبه ۲۱ تیر تعطیل شوند و سه‌شنبه و چهارشنبه ۲۲ و ۲۳ تیر هم، زمان کاری ادارات یک ساعت زودتر یعنی ساعت ۱۱ به پایان رسید.

از شنبه ۲۶ تیر ساعت کاری ادارات استان به همان ۶:۳۰ تا ۱۳ برگشت اما از شنبه ۲ مرداد به ۶:۳۰ تا ۱۲ تغییر کرد و تا دوشنبه ۴ مرداد به همین شکل بود.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۵:۵۰ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
با سلام،چرا هیچ نظارتی بر روی شرکت های خصوصی نیست،اینا برق رو خارج از استان تهیه می کنند که ما خبر نداریم یا کسی توان مدیریتشون رو نداره؟