توزیع بسته‌های معیشتی و نذورات در دهه ولایت

فرمانده سپاه شهرستان جهرم گفت: در رزمایش کمک مومنانه‌ی دهه ولایت در جهرم بسته معیشتی و نذورات به ارزش ۷ میلیارد ریال توزیع می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ غلامعلی احمدی جابری، فرمانده سپاه جهرم با اشاره به برنامه‌های گوناگون دهه امامت و ولایت در جهرم، گفت: رزمایش کمک مومنانه در دهه ولایت به صورت پایگاه، حوزه و محله محور در ایام عید سعید قربان تا غدیر برگزار می‌شود.

او عنوان داشت: رزمایش کمک مومنانه در دهه ولایت به صورت پایگاه، حوزه و محله محور، در ایام عید سعید قربان تا غدیر برگزار می‌شود.

سرهنگ احمدی از تهیه و توزیع بیش از ۱۰۰۰ بسته معیشتی به ارزش تقریبی ۳ میلیارد ریال خبر داد و اظهار داشت: این بسته‌ها به همت بسیج سازندگی ناحیه، بسیجیان حوزه ها، کانون‌ها و پایگاه‌های مقاومت و همچنین خیرین نیک اندیش تهیه و توسط پایگاه‌های مقاومت بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

او در ادامه با اشاره به برنامه‌های متنوع اجرایی دهه ولایت توسط پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج، از پخت بیش از ۱۰ هزار پرس غذا به ارزش ۲ میلیارد ریال و توزیع آن بین مردم، توسط پایگاه‌های مقاومت، تکایا، کانون‌های فرهنگی مساجد و محلات خبر داد.

او در پایان با اشاره به عید سعید قربان قربانی نمودن در این ایام از قربانی کردن بیش از ۸۰ رآس دام سبک توسط بسیجیان پایگاه‌های مقاومت به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و پانصد میلیون ریال خبر داد و گفت: این گوشت‌ها به صورت بسته بندی شده در اختیار نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا، قرار گرفته است.

گفتنی است امروز رزمایش کمک مومنانه در حوزه‌های مقاومت بسیج بقیه الله عج، صاحب الزمان عج، فاطمه الزهرا س و کانون بسیج فرهنگیان سپاه جهرم برگزار شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار