برگزاری جلسه قرارگاه مهارت آموزی سربازان مازندران

نشست تخصصی قرارگاه مهارت آموزی سربازان با حضور مسئولان سپاه کربلا و ورزش و جوانان مازندران، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران اعلام کرد: نشست تخصصی قرارگاه مهارت آموزی سربازان استان با حضور رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، بریمانی معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان، سرهنگ مهاجر معاون اجرایی سپاه کربلا، سرهنگ رنجبر معاون منابع انسانی سپاه کربلا، سرهنگ غفارپور مسئول تربیت بدنی و سرهنگ اسلامی مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان برگزار شد.

حسن رنگرز در این نشست، گفت: مهارت آموزی هم در راستای منویات و تأکیدات مقام معظم رهبری و هم در جهت توانمند سازی سربازان جهت ورود به بازار کار و تامین معیشت و همچنین استفاده بهینه از دوران خدمت سربازی، از اهمیت زیادی برخوردار است.

او  با بیان اینکه کیفی سازی آموزش سربازان باید مورد توجه قرار گیرد،افزود: تعامل دو سویه ورزش و جوانان و سپاه کربلا می‌تواند در برگزاری مطلوب دوره‌های آموزش سربازان مؤثر باشد.

سرهنگ مهاجر نیز در این نشست گفت: از دستگاه ورزش و جوانان به پاس همکاری‌ها و خدمات و تلاش‌های شبانه روزی در حوزه جوانان و دیگر عرصه‌ها قدردانی میکنیم.

او افزود: روحیه جهادی مدیرکل ورزش و جوانان قابل تقدیر است.

معاون اجرایی سپاه کربلا گفت: هدف از اجرای طرح مهارت آموزی خوشایندسازی خدمت و ایجاد مهارت برای زمینه سازی اشتغال سربازان است.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.