رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان:

سپاه همواره یاریگر مدافعان سلامت در سیستان و بلوچستان بوده است

هاشمی شهری گفت: نیرو‌های جهادگر بهداشت و درمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رسالت و تعهد خود را در قبال سلامت با حضور در سیستان و بلوچستان در کف اخلاص گذاشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سید محمد هاشمی شهری رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در آیین تجلیل و قدردانی از جهادگران عرصه سلامت در قالب تیم‌های اعزامی کادر بهداشت و درمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سیستان و بلوچستان گفت: سپاه و بسیج خدمات بسیار ارزشمند و تاثیرگذاری را در حوزه بهداشت درمان بویژه در امر مبارزه و مقابله با ویروس کرونا ارائه داده‌اند.

وی ادامه داد: حادثه خیز بودن سیستان و بلوچستان سبب شد در سال‌های گذشته سپاه پاسداران اقدام به ایجاد بیمارستان صحرایی در این استان کند و با در اختیار داشتن انواع تجهیزات درمانی نقش درمانی را به خوبی ایفا کرد و تاثیر بسیار زیادی در کاهش تلفات داشت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بیان کرد: وجود مراکز درمانی پیشرفته به تنهایی نمی‌تواند تاثیرگذار باشد بلکه داشتن نیرو‌های متخصص و ماهر می‌تواند در کنار زیرساخت‌های مطلوب منجر به ارائه خدمات بهداشتی درمانی مطلوب شود.

وی گفت: اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی سپاه در سیستان و بلوچستان در شناسایی زودهنگام بیماران کرونایی و قطع زنجیره انتقال بسیار تاثیرگذار بوده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار