مشارکت میلیاردی مردم استان قزوین در طرح نذر قربانی

مردم استان قزوین تاکنون ۵ میلیارد تومان در طرح نذر قربانی کمک کرده اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان گفت: مردم استان تاکنون پنج میلیارد تومان در طرح نذر قربانی مشارکت کرده اند که گوشت نذری اهدایی به سرعت میان نیازمندان توزیع شده است.

وی ادامه داد: در قالب این طرح تعدادی از مردم نیکوکاری که توانایی داتشند به تناسب توان مالی گوسفند خریداری و گوشت آن را بسته بندی و در میان نیازمندان و محرومان توزیع کردند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اضافه کرد: بخشی از مردم هم که توانایی خرید یک گوسفند را نداشتند با اهدای مبلغی برای خرید جمعی دام برای اهدای گوشت نذری مشارکت کردند.

فرهادی عنوان کرد: کار کمک به نیازمندان همچنان ادامه دارد و آماده دریافت هر نوع کمک از سوی مردم نیکوکار و تحویل آن به نیازمندان براساس نیت آنان هستیم.

وی تصریح کرد: مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را به دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) و یا مراکز نیکوکاری تحویل دهند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یادآورشد: امکان کمک غیرحضوری از طریق کد مهربانی#۰۲۸*۸۸۷۷* نیز فراهم است که در این روش نیازی به اینترنت نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.