فرماندار رشت:

واکسیناسیون کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی لازم و ملزوم یکدیگرند

فرماندار شهرستان رشت گفت: با تزریق واکسن کرونا نباید نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بی تفاوت شویم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، علی فتح‌اللهی، فرماندار شهرستان رشت گفت: برای کنترل کرونا باید همه مردم با همراهی دستگاه‌های اجرایی نسبت به مقابله با این ویروس اقدام کنند.

او افزود: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و افزایش سرعت واکسیناسیون کرونا باید با جدیت دنبال شود، اگر این دو که لازم و ملزوم یکدیگرند با هم اجرا نشود همچنان با چالش جدی مواجه خواهیم بود.

رئیس ستاد کرونای شهرستان رشت ادامه داد: با تزریق واکسن نباید نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بی تفاوت باشیم بلکه زمانی که حداقل ۷۰ درصد افراد جامعه واکسینه شدند، تازه می‌توانیم بگوییم سلامت جامعه به امنیت نسبی رسیده است.

فتح‌اللهی اظهار داشت: هر قدر این ویروس ادامه‌دار شود چرخه اقتصادی، زندگی و معیشت مردم را با مشکل مواجه می‌کند و افزایش هزینه‌های درمان را در پی دارد.

او با بیان اینکه تزریق واکسن گروه‌های مختلف در دستور کار قرار دارد، گفت: در حال افزایش مکان‌های تزریق واکسن هستیم تا به محض اینکه واکسیناسیون گروه‌های مختلف را اعلام کردند، آغاز کنیم.

فرماندار رشت با بیان اینکه ۴۲۸ بیمار مبتلا به کرونا در این شهرستان بستری هستند، افزود: بستری‌های روزانه از تعداد ۷۹ نفر به ۱۱۹ نفر رسیده و بیشتر درگیری‌ها در بازه سنی ۴۰ تا ۶۰ سال است.

فتح‌اللهی با اشاره به اینکه روزانه بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ دوز واکسن کرونا در شهرستان رشت تزریق می‌شود، اظهار داشت: تاکنون ۱۲۰ هزار دوز واکسن در سطح شهرستان تزریق شده است.

او تصریح کرد: با توجه به استقبال از پایگاه‌های خودرویی تزریق واکسن کرونا، تعداد این پایگاه‌ها از ۲ به ۴ عدد افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.