دستگیری اوباش تحت تعقیب درحصارک

فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: یکی از اوباشی که شرارت‌های متعدد او باعث سلب آسایش شهروندان در منطقه حصارک شده بود، در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ علی قاسم پور، فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر شرارت‌های متعدد و سلب آسایش شهروندان توسط یکی از اراذل و اوباش منطقه حصارک، رسیدگی به موضوع به صورت مشترک در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان و کلانتری ۱۶ حصارک قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج افزود: در بررسی‌های اولیه ماموران مشخص شد متهم از اوباش سابقه دار و خطرناک شهرستان است که با شرارت، عربده کشی و حمل سلاح سرد و گرم باعث سلب آرامش شهروندان شده و به واسطه جرائمی که انجام داده اند از طرف مراجع قضایی تحت تعقیب بوده و خود را از دید ماموران مخفی می‌کند.

سرهنگ  قاسم پور گفت: ماموران با تحقیقات میدانی و اقدامات اطلاعاتی؛ پس از چندیدن روز تعقیب و مراقبت، در نهایت محل اختفای موقت متهم در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهر کرج شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه این اوباش را دستگیر کردند.

او افزود: در تحقیقات تکمیلی متهم به جرائم خود مبنی بر اوباش گری و برهم زدن نظم عمومی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و هر کس که بخواهد این مهم را خدشه دار کند با برخورد جدی پلیس مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/ر. ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۱۱:۴۲ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
اگر قرار باشد هر پسر ننه قمری دو تا خالکوبی روی دست و صورتش بکنه بعد هم در محله درزمانی که مردان این محله درمحل کار خود هستند این ننه قمرها برای چندتا دختر و خانم های محله عربده کشی کنند پس پلیس چکاره است اقتدارپلیس به معنی امنیت جامعه با قانون بکاربردن سلاح برای پلیس تغببر یابد پاینده یاد پلیس انتظامی .