پیامک‌های دریافتی ششم مرداد ماه؛

تاخیر در جوابدهی سامانه پیامکی واکسیناسیون کرونا و قطعی برق در شهر قدس

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ ششم مرداد ماه، مهمترین آن‌ها در قالب یک بسته ارائه شده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ ششم مرداد ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


۱۶۰۵....۹۰۳: باسلام چرا منع تردد خودرو‌های سنگین در محور چهار راه آهکی به خیابان پیک و بوستان ظفر رسیدگی نمی‌شود. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


۲۴۰۲....۹۳۷: با سلام چهار روزه برای تزریق واکسن ثبت نام کردم، ولی متاسفانه هنوز جوابی برای من ارسال نشده است پس چه زمانی قرار است جواب دهند لطفا پیگیری نمایید.


۴۳۷۸....۹۳۹: چرا سهام عدالت یک میلیون تومانی برگه‌ای در سایت آن سازمان مبلغ چهار صد و نود هزار تومان می‌باشد؟ ِلطفا پیگیری و اصلاح گردد .


۴۳۷۸....۹۳۹: سلام چرا مرحله دوم افزایش ۳۵ در صدی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری در حقوق آبان، آذر و دی و بهمن و اسفند ماه ۹۹ و فروردین و اردیبهشت و خرداد و مرداد ۱۴۰۰ انجام نشده است. چه زمانی واریز می‌شود؟


۹۸۱۵....۹۳۶:سلام. معلولانی که درمنزل هستند چه زمانی باید واکسن کرونا بزنند؟


۸۹۹۴....۹۳۵: سلام علیکم ما در مسکن مهر فاز ۳ پردیس هستیم، متأسفانه برای این منازل کولر آبی تعبیه نشده و اتاق خواب‌ها فاقد کولر هستند و فقط یک کولر گازی در پذیرایی هست و هم مصرف برق بالایی داره و هم ما در اتاق از گرما مریض شدیم. خواهش می‌کنم پیگیری کنید. با تشکر


۳۱۴۱....۹۳۶: سلام خواهش می‌کنم در مورد فروش اجباری کارت سلامت که این روز‌ها دارند زنگ می‌زنند به منازل مردم وکلاه برداری است اطلاع رسانی کنید.


۷۸۸۹....۹۳۵: با عرض سلام و ادب. الان به مدت چند ماه است آب و برق شهرستان قدس (قلعه حسن خان) به مدت زمان چندین ساعت قطع می‌شود و باعث مشکلات فراوان برای خانواده‌های این شهرستان شده است. لطفا رسیدگی بفرمایید.


۰۲۶۲....۹۳۸: سلام اهالی شهرستان قدس بلوار امام حسین، خ قناری نزدیک به ۱۰ سال می‌باشد که علی رغم واریز مبلغ انشعاب فاضلاب هیچ گونه فعالیتی در این رابطه صورت نگرفته است. لطفأ پیگیری نمایید.


۳۲۷۲....۹۰۳: سلام. مابه تفاوت حقوق فروردین ماه بازنشستگان تامین اجتماعی چرا واریز نمی‌شود؟


۳۲۸۳....۹۳۸: سلام و خداقوت. خواستم پیگیری کنید چطور الان که اعلام کردند در مشهد باید عروسی‌ها تعطیل شود و باغ تالار‌ها بسته باشند، ولی در مشهد سه راه فردوسی، خیابان پیامبر اعظم ۱۰۵، باغ تالار ملک در روز عید غدیر عروسی دارند با حدود ۲۵۰ نفر مهمان. ممنون از زحمات و پیگیری‌های شما

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۰۶ مرداد ۱۴۰۰
سلام و تشکر ازپی گیری انشاالله به نتیجه برسد
آخرین اخبار