در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

کاهش ۸ تا ۱۲ درجه ای دمای هوا در سواحل دریای خزر

کارشناس هواشناسی گفت: از امشب تا پایان هفته در شمال غرب، سواحل دریای خزر و بخش هایی از شمال شرق کشور دما بین ۸ تا ۱۲ درجه کاهش می یابد.

صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی در گفت وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امشب در استان های ساحلی خزر، برخی نقاط آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، خراسان شمالی، ارتفاعات البرز مرکزی، بارش باران پراکنده و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود گفت: روزهای پنجشنبه تا یکشنبه در برخی نقاط استان های تهران ، البرز ،قزوین، سمنان، اردبیل، زنجان، خراسان شمالی، ارتفاعات البرز مرکزی، رگبار باران، رعد وبرق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود .

او ادامه داد: شدت بارش ها امشب و فردا در استان های گیلان، مازندران و گلستان است.

ضیائیان تاکید کرد: طی سه روز آینده در شمال شرق، شرق ، جنوب شرق و بخش هایی از مرکز کشور، وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیرش گرد وخاک رخ می دهد.

کارشناس هواشناسی بیان کرد: در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل و شرق خراسان جنوبی با طوفان گرد خاک و کاهش دید افقی و کیفیت هوا مواجه خواهیم بود.

ضیائیان اظهار کرد: از امشب تا پایان هفته در شمال غرب، سواحل دریای خزر و بخش هایی از شمال شرق کشور دما بین ۸ تا ۱۲ درجه کاهش می یابد.

او درباره آب وهوای تهران هم گفت: تهران فردا قسمتی ابری به تدریج نیمه ابری و در بعد از ظهر همراه با وزش باد خواهد بود .بیشترین دمای تهران به ۳۷ درجه و کمترین آن به ۲۵ درجه می رسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۱ ۰۷ مرداد ۱۴۰۰
با این خبرایی که میدین دارین فقط مردم و به زور راهی سفر به شمال و افزایش ابتلا به کرونا میکنید
آخرین اخبار