آغاز واکسیناسیون فرهنگیان هرمزگانی علیه کرونا

نخستین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونای فرهنگیان هرمزگان در بندرعباس راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،ایرج بیت اللهی، مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: امروز نخستین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونای  فرهنگیان استان راه اندازی و واکسیناسیون فرهنگیان هرمزگانی آغاز شد.

بیت اللهی افزود: سالن آموزشگاه شهدای صنعت نفت ناحیه یک بندرعباس به این امر اختصاص یافته و توسط آموزش و پرورش، تجهیز شده است.

او گفت: شروع این واکسیناسیون از فرهنگیان ناحیه یک بندرعباس با چهار هزار و ۴۳۰ نفر پرسنل، اعم از نیرو‌های رسمی مدارس دولتی و آزاد شاغل در مدارس غیر دولتی و نیرو‌های حق التدریس، آغاز شد.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان افزود: فرهنگیان برای واکسیناسیون به صورت مدرسه‌ای به این مرکز فراخوانده می‌شوند.

بیت اللهی گفت:در هفته پیش رو، مرکز واکسیناسیون شهید دارا برای فرهنگیان ناحیه دو بندرعباس نیز راه اندازی می‌شود و همچنین زمان و چگونگی واکسیناسیون فرهنگیان شهرستان‌های دیگر هرمزگان نیز در جلسه ستاد کرونا استان در روز شنبه ۹ مردادماه ۱۴۰۰، تصمیم گیری و نهائی خواهد شد.

او افزود: برای جلوگیری از هر گونه تجمع و ایجاد نظم و صیانت از سلامت همکاران فرهنگی افراد، بدون اعلام قبلی به مراکز مراجعه نکنند بلکه بر اساس نوبت دهی که از قبل اعلام یا از طریق پیامک به آن‌ها ارسال می‌شود، در محل واکسیناسیون حضور داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده تا ۲۵ مردادماه کلیه پرسنل آموزش و پرورش در اقصی نقاط استان مرحله اول واکسن را دریافت خواهند نمود.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.