هنرستان‌های هنر‌های زیبا در قزوین هنرجو می‌پذیرد

هنرستان‌های هنر‌های زیبای دختران و پسران قزوین برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ هنرجو می‌پذیرد.


به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، محمد حسین اسماعیلی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: نامنویسی و ثبت نام در هنرستان‌های پسرانه و دخترانه هنر‌های زیبای قزوین برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ آغاز شد.

اسماعیلی افزود: علاقمندان به رشته‌های هنری می‌توانند با به همراه داشتن مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در رشته‌های موسیقی، سینما، گرافیک، نمایش و انیمیشن به این هنرستان‌ها در مرکز استان مراجعه کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اضافه کرد: هنرستان‌های هنر‌های زیبا از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت و همراهی اداره کل آموزش و پرورش استان با هدف ارتقای سطح علمی هنرمندان با فراهم ساختن امکان ادامه تحصیل و ورود به بازار کار هنرجویان و اشتغال آنان راه اندازی شده است که در سال گذشته هنرستان دخترانه راه اندازی شد و امسال نیز هنرستان پسرانه از مهر ماه شروع به فعالیت خواهد کرد.

به گفته وی با توجه به محدودیت ظرفیت، دانش آموزان علاقه‌مند هر چه سریعتر برای ثبت نام در روز‌های دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۱۲ در محل هنرستان اقدام کنند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: دانش آموزان دختر پایه دهم رشته‌های دیگر که تمایل به تغییر رشته و ادامه تحصیل در رشته‌های هنری هنرستان هنر‌های زیبای دختران را دارند نیز می‌توانند پس از گذراندن آزمون تغییر رشته در شهریور ماه و در صورت داشتن شرایط هنرجویی، وارد هنرستان هنر‌های زیبای دختران در پایه یازدهم شوند.

وی افزود: متقاضیان که تاکنون در سامانه پادا پیش ثبت نام کرده اند، حتما یک مرحله مراجعه حضوری به هنرستان، برای تحویل مدارک داشته باشند.

وی از علاقمندان خواست برای ثبت نام به هنرستان هنر‌های زیبای دختران واقع در بلوار شهید بهشتی، نرسیده به میدان مادر (تلفن ۳۳۳۶۳۴۷۷/ ۰۹۰۳۲۹۲۲۸۵۱) و هنرستان هنر‌های زیبای پسران واقع در خیابان شهید بابایی، کوچه میعاد ۵۰ (تلفن ۳۳۶۶۹۹۹۳) مراجعه کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.