پاکسازی بقایای داعش از استان دیالی توسط نیرو‌های الحشد الشعبی

فرمانده عملیات الحشد الشعبی از عملیات موفق نیرو‌های این گروه در پاکسازی بقایای داعش از استان دیالی که هم مرز با ایران است، خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از موازین نیوز، طالب الموسوی فرمانده عملیات الحشد الشعبی در استان دیالی عراق از موفقیت آمیز نیرو‌های این سازمان علیه مخفیگاه‌های داعش در استان دیالی و همجوار مرز با ایران خبر داد.

وی با بیان این خبر گفت: در نتیجه این عملیات نیرو‌های الحشد توانستند به مناطق مورد استفاده بقایای داعش که از آن به عنوان مخفیگاه در شمال دیالی استفاده می‌کردند، برسند و آن را تحت تصرف خود درآورند.

طالب الموسوی ادامه داد: عملیاتی سریع توسط واحدی از نیرو‌های الحشد الشعبی بر مبنای اطلاعاتی دقیق، علیه مقر‌هایی در پادگان عائشه الکائن در ارتفاعات حمرین انجام شد.

فرمانده عملیات الحشد الشعبی ادامه داد: چند بمب دستی متعلق به تروریست‌ها در پی این عملیات نیرو‌های الحشد الشعبی منفجر شد و با وجود دمای بالا و منطقه کوهستانی ناهموار این نیرو‌ها ماموریت خودرا با موفقیت انجام دادند.

استان دیالی در شرق عراق و همجوار با مرز ایران قرار دارد.

چندی پیش نیز، منابعی در الحشد الشعبی از ناکام ماندن تلاش تروریست‌های داعش برای حمله به مراکز ایست و بازرسی در «نفط خانه» (شمال شرق دیالی) و نزدیک مرز‌های ایران و عراق خبر دادند.

براساس این گزارش، این اقدام تلفات یا زخمی در پی نداشته است و تنها دوربین‌های حرارتی هدف قرار گرفته شده اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: عراق ، الحشد الشعبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار