جمع‌آوری ۲۹۲ میلیارد ریال نذورات قربانی در فارس

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس گفت: مبلغ ۲۹۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نذورات مردمی در روز عید قربان امسال جمع‌آوری شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد بذرافشان، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس از جمع آوری ۲۹۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال نذورات قربانی توسط خیران و نیکوکاران استان در روز عید قربان خبر داد و یادآور شد: سال گذشته بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان نذورات مردمی در روز عید قربان جمع آوری شده بود که امسال با توجه به مشارکت و همراهی خوب خیران و نیکوکاران، شاهد افزایش این کمک هستیم.

او اضافه کرد: از مبلغ مذکور، ۱۳۰ میلیارد ریال سهم مشارکت مردم در ۲۳۵ مرکز نیکوکاری استان است. همچنین گفتنی است که تمامی نذورات جمع‌آوری شده در مناطق هدف کمیته امداد استان و در بین مددجویان و نیازمندان توزیع شده است.

بذرافشان با اشاره به شیوه‌های پرداخت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم خیر استان، گفت: واریز به شماره حساب ۰۱۰۱۲۷۳۰۷۳۰۰۰ یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۷۰۹۳۷۶ بانک ملی به‌نام کمیته امداد استان فارس و یا کد آسان پرداخت USSD به شماره #۱۰۷۱۸۸۷۷* از جمله روش‌های پرداخت نذورات مردمی هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار