کشف نزدیک به ۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان غربی

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی از کشف نزدیک به ۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان خبر داد.

 سردار حسین خانی فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، بیان داشت: مرزبانان هنگ‌های مرزی استان طی ۷۲ ساعت گذشته با انجام کار اطلاعاتی و طرح ریزی و اجرای عملیات مرزی در حوزه استحفاظی موفق شدند ۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق را کشف و ضبط نمایند.

سردار حسین خانی ادامه داد: مرزبانان در این عملیات‌ها توانستند تعداد ۲۰۵ هزار نخ سیگار خارجی و ۲۷۵ متر انواع پارچه قاچاق، ۳۱ قبضه انواع سلاح شکاری، ۳ قطعه انواع لوازم یدکی خودرو ۲ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق را کشف و ضبط نمایند.

وی افزود:در این عملیات‌ها ۳ نفر قاچاقچی دستگیر و ۲ دستگاه خودرو که در بحث قاچاق کالا مورد بهره برداری قرار میگرفت توقیف گردید.

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی در خاتمه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص پدیده شوم قاچاق (بر همه دستگاه‌هایی که به نحوی میتوانند در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز دخیل باشند واجب است که سهم خود را در این مبارزه ایفا کنند) بیان داشت:مرزبانان این استان با لبیک به فرامین مقام معظم رهبری مدظله العالی با تمام وجود از مرز‌های این سرزمین مقدس دفاع کرده و اجازه کوچکترین عمل مجرمانه علی الخصوص قاچاق را به هیچ اخلالگری نخواهند داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.