آغاز واکسیناسیون معلمان در آذربایجان غربی

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان عربی گفت: واکسیناسیون فرهنگیان استان روز شنبه به صورت نمادین در ارومیه با واکسیناسیون ۲۰ نفر از فرهنگیان آغاز شد.

مهین منافی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان عربی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: واکسیناسیون بیش از ۳۸ هزار نفر از فرهنگیان از روز شنبه به صورت مرحله بندی و مدرسه به مدرسه انجام می‌شود.

وی بیان کرد: جهت انجام بهینه واکسیناسیون ۲ سالن ورزشی با تجهیزات فیزیکی در اختیار علوم پزشکی و کادر درمانی در این استان قرار داده شده است.

مدیرکل آموزش وپرورش آذربایجان غربی با بیان اینکه تمامی نیرو‌های پیمانی، قراردادی، سرباز معلمان، فرهنگیانی که در مرخصی هستند و فرهنگیان در بستر بیماری با مجوز پزشک معالج واکسن کرونا دریافت می‌کنند، ادامه داد: با تامین سلامت معلمان و فرهنگیان است که می‌توان به سوی برگزاری کلاس‌های حضوری حرکت کرد.

منافی با بیان اینکه معلمان مدارس غیرانتفاعی و تمامی دانشجو معلمان نیز شامل واکسیناسیون می‌شوند، بیان کرد: از مدیران مدارس استان درخواست می‌شود تا اسامی تمامی نیرو‌های خود را در لیست واکسیناسیون بگنجانند.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.