موسوی:

زمان برگزاری مسابقه مجازی تفسیر قرآن کریم اعلام شد

معاون فرهنگی اجتماعی و قرآنی اوقاف استان زنجان گفت:مسابقه تفسیر قرآن کریم چهارشنبه ۱۳ مردادماه به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت الاسلام موسوی تبریزی معاون فرهنگی اجتماعی و قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از برگزاری مسابقه تفسیر قرآن کریم در زنجان خبر داد و گفت: ۲۴۵ نفر در استان زنجان در این مسابقه شرکت کرده اند که بیشترین شرکت کنندگان متعلق به شهرستان‌های زنجان و خدابنده است.

او افزود: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه بایستی به آدرس  www.Exam.kavano.org مراجعه  کنند.

موسوی بااشاره به اینکه مسابقه تفسیر قرآن کریم در تاریخ ۱۳ مردادماه برگزار شد، ادامه داد: این آزمون به صورت تستی چهارگزینه‌ای بوده و همانند کنکور دارای نمره منفی می‌باشد لذا شرکت کنندگان در پاسخگویی به سوالات دقت لازم را داشته باشند.

معاون فرهنگی اجتماعی و قرآنی اوقاف استان زنجان گفت: تعداد سوالات آزمون در مرحله شهرستانی ۳۰ سوال است که از منابع اعلام شده در سایت ثبت نام مسابقات طرح شده است.

موسوی ادامه داد: سوالات مربوط به اهل تشیع و اهل سنت نیز متفاوت است لذا باید شرکت کنندگان عزیز دقت فرمایند اشتباهاً به سوالات گروه دیگر پاسخ ندهند.

او گفت: نتایج آزمون و تعیین سهمیه هر شهرستان جهت ورود به مرحله استانی، حداکثر ۱۰ روز پس از برگزاری آزمون اصلی از طریق اداره کل استان زنجان اعلام خواهد شد.

معاون فرهنگی اجتماعی و قرآنی اوقاف استان زنجان افزود: نام کاربری جهت ورود به سایت کدملی شخص و رمز عبور نیز شماره تلفن همراه ثبت شده در سایت ثبت نام مسابقات است. 

او گفت: باید توجه داشت که آزمون رأس ساعت تعیین شده شروع می‌شود و رأس ساعت نیز پایان می‌یابد لذا لازم است شرکت کنندگان در ساعت اعلام شده آزمون را آغاز کنند چراکه در صورت تاخیر در اتصال به سایت آزمون، میزان زمان باقیمانده از کل فرآیند آزمون از راس ساعت اعلام شده محاسبه می‌شود.

موسوی افزود: با توجه به دسته بندی استان‌ها در زمان‌های مختلف (۱۰ صبح- ۱۴ بعدازظهر- ۱۷ بعدازظهر) شرکت کنندگان هر استان صرفاً در بازه زمانی تعریف شده می‌توانند وارد سایت آزمون شوند و ورود در سایر زمان‌ها امکانپذیر نمی‌باشد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.