۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۱۱ مرداد ماه)

شرکت شیائومی بازار گوشی‌های هوشمند را تسخیر کرده و سهم بسیار بالایی را از آن خود کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های این هفته باز هم گوشی جدید و بازهم شگفتی دیده می‌شود. در اتفاقی عجیب و مشابه هفته قبل یک گوشی تازه وارد دیده می‌شود که به یکباره به رتبه اول رسیده که نشان از محبوب بودن آن دارد. گوشی تازه وارد Huawei P۵۰ Pro جای گوشی هوشمند OnePlus Nord ۲، ۵G را گرفته که خود هفته قبل در اولین حضورش در این فهرست در رتبه اول ایستاده بود. نورد ۲ وان پلاس این هفته در رتبه سوم قرار گرفته و بالای سر خود گوشی Xiaomi Poco F۳ GT را می‌بیند که از رده سوم به جایگاه دوم رسیده است.

گوشی Xiaomi Redmi Note ۱۰ Pro نیز با دو پله نزول در رده چهارم ایستاده است. دیگر گوشی هوشمند تازه واردی که جدیدا وارد فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند این هفته شده Xiaomi Poco X۳ GT است و باید دید در هفته‌های آتی چه روندی را در پیش خواهد گرفت. اما مدل Poco X۳ Pro شیائومی نیز نسبت به هفته قبل تنزل رتبه داشته و اکنون در رده ششم قرار دارد.

از دست رفتن سهم سامسونگ در بازار گوشی‌های هوشمند

گوشی هوشمند Galaxy S۲۱ Ultra ۵G نیز حالت نزولی داشته و نسبت به هفته قبل با دو پله نزول در جایگاه هفتم قرار گرفته است، درست مثل گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۰ شیائومی، که از رتبه ششم به هشتم نقل مکان کرده است.

گوشی Xiaomi Poco F۳ نیز با یک پله تنزل درجه به رده نهم رسیده و یک قدم دیگر به خروج از فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هفته نزدیک شده است. اما دیگر نکته جالب این هفته وضعیت گوشی Samsung Galaxy A۵۲ است که با تمام فراز و فرود‌های این هفته رتبه دهم هفته قبل را حفظ کرده است.

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۱۱ مرداد ماه) 2

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۱۱ مرداد ماه) 3

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۱۱ مرداد ماه) 4


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.