تسهیل شرایط سرمایه گذاری بانک ها در کرمانشاه

معاون استاندارکرمانشاه گفت:سرمایه گذاری لازمه رسیدن به اشتغال و مقابله با معضل بیکاری در سطح استان است که بانک ها باید شرایط را برای رسیدن به این منظور مهیا کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بهزاد باباخانی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت :بانک‌ها در توسعه اقتصادی و اشتغالزایی نقش به سزایی دارند و بانک‌های استان شرایط را برای طرح‌های سرمایه گذاری تسهیل کنند.

او حمایت از سرمایه گذاری در استان را اولویت اصلی حوزه اقتصادی استان خواند و افزود: هماهنگی و همکاری بیشتر بین سرمایه‌گذاران و بانک‌های استان مقدمه سرمایه‌گذاری موفق است.

جذب تسهیلات تبصره ۱۸ در اولویت قرار گیرد

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه بیان داشت: بند الف تبصره ۱۸ مهمترین ظرفیت اشتغالزایی قانون بودجه ۱۴۰۰ است و جذب تسهیلات و منابع اعتباری این بند باید در اولویت کاری دستگاه‌ها قرار گیرد.

باباخانی ادامه داد: یکی از معیار‌های مهم ارزیابی عملکرد مدیران در سال ۱۴۰۰ میزان موفقیت در جذب تسهیلات و اعتبارات این بند است و دستگاه‌های اجرایی باید ظرف مدت یک هفته درخواست‌های قبلی سرمایه گذاران را کارشناسی، اولویت بندی کرده و آماده ارسال به بانک کنند.

او گفت: با توجه به اینکه منابع این بند هم اکنون در وزارتخانه در دست بررسی و تعیین سهم استان‌ها است دستگاه‌های اجرایی باید با توجه به نرخ بیکاری و شاخص‌های اقتصادی استان با وزارتخانه مربوطه مکاتبه و برای افزایش سهم استان پیگیری لازم را به عمل آورند.

سرپرست معاونت هماهنگی اقتصادی استانداری کرمانشاه از متقاضیان سرمایه گذاری و تسهیلات اشتغالزایی خواست برای بهره مندی از منابع این بند درخواست‌های خود را به دستگاه‌های اجرایی ارائه کنند.

انتهای پیام /ق

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.