رئیس کمیته امداد امام خمینی «ره» شهرستان آبدانان مطرح کرد؛

کمک مراکز نیکوکاری شهرستان آبدانان به نیازمندان

سلیمانی از مشارکت خوب مراکز نیکوکاری شهرستان آبدانان در کمک به نیازمندان در دهه ولایت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، فرهاد سلیمانی رئیس کمیته امداد امام خمینی «ره» شهرستان آبدانان گفت: در دهه ولایت مراکز نیکوکاری وابسته به این اداره در مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان با همکاری خیرین و نیکوکاران اقدام به پخت ۳۲۰۰ پرس غذای گرم و در بین نیازمندان توزیع کردند.

او ادامه داد: همچنین توسط این مراکز تعداد ۲۰ عدد هدیه کارت یک میلیون ریالی و ۵ هزار قرص نان لواش تهیه و در بین نیازمندان و فقرا در مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان توزیع شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی «ره» شهرستان آبدانان تصریح کرد: ارزش اقدامات انجام شده توسط مراکز نیکوکاری آبدانان در این مدت بالغ بر یک میلیارد ریال بوده است.

او در ادامه از خیرین و نیکوکاران خواست با توجه به مناسبت‌های پیش رو (محرم وصفر) چنانچه نذوراتی دارند مراکز نیکوکاری و دفتر کمیته امداد شهرستان آماده دریافت نذورات آنان است.

سلیمانی در پایان عنوان کرد: همچنین با مشارکت موسسه خیریه عترت فاطمی برای تعداد ۷۰ خانوار از سادات جلیل القدر نیازمند تحت حمایت با جمعیت ۱۸۴ نفر غذای گرم تهیه و با حفظ شان و منزلت آنان توسط امدادگران و مددکاران شهرستان توزیع گردید.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.