احتمال برپایی بیمارستان صحرایی در قزوین

معاون دانشگاه علوم پزشکی قزوین با اشاره به افزایش میزان بستری‌های کرونایی در استان، از احتمال برپایی بیمارستان صحرایی در قزوین خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،دکتر معصومی فر معاون دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: متأسفانه در پیک پنجم رشد فزاینده جهشی داریم و به طور غیرقابل منتظره‌ای ورودی بیماران به بیمارستان‌های استان بسیار زیاد است و ظرفیت بیمارستان‌ها اشباع شده است.

دکتر معصومی فر افزود: یکی از ویژگی‌های پیک پنجم این است که ما هنوز در قسمت سربالایی آن هستیم و به قله نرسیدیم و اگر مردم دستورالعمل ها را رعایت نکنند شاهد وضعیت بدتر از این نیز خواهیم بود.

معاون دانشگاه علوم پزشکی قزوین خاطرنشان کرد: بیمارستان‌های خصوصی قزوین نیز باید بیماران کرونایی را بستری کنند و احتمال برپایی بیمارستان صحرایی نیز وجود دارد.

دکتر معصومی فر با بیان اینکه در حال حاضر ۶۲۳ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند، گفت: امروز ۱۹۰ نفر بیمار جدید بستری شدند.

او افزود: متأسفانه ۵ بیمار کرونایی نیز فوت شدند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی قزوین با بیان اینکه ۳۰ بیمار بدحال در بخش‌های ویژه بستری هستند، تصریح کرد: خوشبختانه ۱۱۵ بیمار با بهبودی کامل از مراکز درمانی استان، ترخیص شدند.

دکتر معصومی فر در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه روزانه برای ۱۰ هزار نفر واکسیناسیون انجام می‌شود، گفت: به زودی کارکنان بانک ها، رانندگان حمل و نقل عمومی، بیماران وابسته به انسولین و کارکنان نظام دامپزشکی به ردیف دریافلت کنندگان واکسن اضافه خواهند شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.