بوشهری‌ها در جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان درخشیدند

باشگاه‌های کتابخوانی بوشهر در پنجمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان کشور ۶ مقام برگزیده و منتخب را به دست آوردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فاطمه کرمپور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر بیان کرد: در پنجمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان کشور بیش از ۲۷ هزار باشگاه حضور داشتند و داوری این دوره در دو مرحله شهرستانی و نهایی برگزار شد.

او ادامه داد:مدرسان حوزه ادبیات کودک و نوجوان آثار برگزیده مرحله شهرستانی را در دو مرحله ارزیابی کردند که از استان بوشهر در بخش باشگاه‌ها، باشگاه سردار دل‌ها از شهرستان دشتی به عنوان باشگاه برگزیده کشوری و در بخش فیلم معرفی کتاب فاطمه دارابی از باشگاه کتابخوانی خلیج فارس از شهر بوشهر برگزیده‌ کشوری شدند.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: در بخش تسهیلگران هم لیلا رستمی از روستای گورک سادات برگزیده‌، در بخش مدارس فعال مدرسه‌ چند پایه نصر روستای تنگ خوش به مدیریت غلامرضا خیاط به عنوان مدرسه‌ برگزیده‌ کشوری و در بخش رابطین فعال شهرستانی علیرضا سبحانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گناوه و اسما خواجه زاده از شهرستان دشتی به عنوان رابطین منتخب شهرستانی معرفی شدند.


بیشتر بخوانید


کرمپور گفت: این دوره از جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان بیش از ۴۵۰ هزار عضو در بیش از هزار و ۹۶۰ شهر و روستا شرکت کردند که از یارانه ۵۰ درصدی خرید کتاب معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برخوردار شدند و بیش از ۳۵۰ کتابفروشی در کشور به اعضای جام باشگاه‌های کتابخوانی خدمات خرید کتاب را ارائه کردند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.