توزیع بیش از ۱۱ هزار راس دام سبک و سنگین بین نیازمندان کردستانی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان گفت: ۱۱ هزار و ۶۰۰ راس دام سبک و سنگین در عید قربان امسال بین خانواده‌های نیازمند کردستانی توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، سیدعلی موسوی جم مدیر کل کمیته امداد کردستان اظهار داشت:به مناسبت عید قربان امسال ۱۱ هزار و ۶۰۰ راس دام سبک و سنگین ذبح و قربانی و در بین نیازمندان و مددجویان زیرپوشش این نهاد در کردستان توزیع شد.

موسوی جم گفت:در عید قربان امسال همانند سال‌های گذشته، خیران و نیکوکاران استان مشارکت چشمگیری در اهدای قربانی و نذورات به نیازمندان و مددجویان زیرپوشش این نهاد داشتند.

او افزود: مددکاران این نهاد در سطح روستا‌ها و محل‌هایی که در عید قربان امسال ذبح و قربانی داشتند حضور پیدا کردند و با همکاری خیران نذورات در بین خانواده‌های نیازمند همان منطقه توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان بیان کرد: ۲۰۰ راس از دام‌‍‌های سنگین به ارزش ۵۰ میلیارد ریال از طرف یک خیر کردستانی که خارج از کشور زندگی می‌کند اهدا شد که بعد از ذبح و قربانی برای توزیع در بین مددجویان به شهرستان‌های استان ارسال شده است.

موسوی جم یادآور شد: این خیر کردستانی در مناسبت‌های مختلف و در سال‌های قبل نیز از طریق طرح اطعام نیازمندان و اهدای گوشت قربانی با این نهاد همکاری داشته  و سال گذشته نیز پنج واحد مسکونی به ارزش ۱۷ میلیارد ریال را برای مددجویان سنندجی خریداری و اهدا کرد.

او با اشاره به اینکه در عید قربان سال گذشته میزان قربانی و نذورات خیران ۸۳ میلیارد ریال بود، افزود: در عید قربان امسال ۱۰۰ درصد رشد در میزان قربانی و توزیع گوشت در بین نیازمندان داشتیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.