مسئول گروه جهادی فاتحان نبل و الزهرا (س) بسیج سازندگی باوی گفت: به مناسبت عید سعید غدیر خم و دهه ولایت، غذای گرم به نیازمندان شهرستان اهدا شد.

سید علی آلبوشوکه، مسئول گروه جهادی فاتحان نبل و الزهرا (س) بسیج سازندگی باوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: طرح اطعام علوی و پخت غذای نذری و توزیع بین نیازمندان شهرستان از سال‌های قبل تاکنون به عنوان سنتی پسندیده با همکاری خیرین و نیکوکاران اجرا می‌شود.

او افزود: امسال نیز در دهه ولایت و همزمان با عید سعید غدیر خم، اجرای این طرح در دستورکار قرار گرفت و یک هزار پرس غذا پخت و بین نیازمندان ساکن کوت سید سلطان و تحت پوشش این گروه جهادی توزیع شد.

آلبوشوکه هدف از پخت و توزیع غذا را عمل به روش و سیره ائمه اطهار علیهم السلام و به ویژه امام علی (ع) در اکرام ایتام و نیازمندان عنوان کرد و بیان داشت: نیکوکاران و خیرین با اعطای کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود در اجرای این طرح انسان دوستانه و به نیابت از شهدای ۸ سال دفاع مقدس و مدافع حرم همکاری کردند.

مسئول گروه جهادی فاتحان نبل و الزهرا (س) بسیج سازندگی باوی از خیرین و نیکوکاران به عنوان بازوان توانمند موسسه‌های خیریه برای تهیه و تامین مایحتاج افراد بی بضاعت و خانواده‌های نیازمند تحت پوشش یاد کرد و ادامه داد: از حمایت‌های همیشگی آن‌ها قدردانی کرده و همچنان نیازمند یاری سبز آن‌ها هستیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.