فرمانده انتظامی شهرستان ایوان خبر داد؛

ممنوعیت ورود خودرو‌های شخصی و عمومی به آرامستان‌ها

سرهنگ عالی پور گفت: ورود خودرو‌های شخصی و عمومی به آرامستان‌های شهرستان ایوان ممنوع بوده و در صورت ورود اعمال قانون می‌شوند.

سرهنگ سعید عالی پور، فرمانده انتظامی شهرستان ایوان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده‌های معززی که در این ایام عزیزانشان را از دست داده اند، اظهار داشت: در اجرای مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا و در جهت پیشگیری از انتشار این ویروس، ورود کلیه خودرو‌های شخصی و عمومی یا مسافرکش به آرامستان‌های شهرستان ایوان (حاجی حاضر، زرنه، سراب، ترن و امام زاده سید عبدلله) ممنوع بوده و مشمول این طرح می‌شوند.

او افزود: در جهت حفظ سلامت آحاد جامعه و بازماندگان عزیزان متوفی، این طرح فردا در کلیه آرامستان‌های شهرستان ایوان با جدیت و با حضور کلیه عوامل ستاد پیشگیری از کرونا، مأموران انتظامی و پلیس راه اجرا می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان ادامه داد: خودرو‌هایی که اقدام به جابه‌جایی مسافر و پیاده کردن مسافر در محدوده آرامستان‌ها کنند نیز مشمول این طرح می‌شوند و توسط ماموران انتظامی و پلیس راه به صورت محسوس و نامحسوس اعمال قانون می‌شوند.

او تصریح کرد: در مراسم تشییع صرفاً خودرو بستگان درجه یک متوفی و آن‌هایی که از ستاد کرونا مجوز دارند می‌توانند شرکت کنند.

سرهنگ سعید عالی پور ضمن تشکر از همراهی و همکاری بزرگان و آحاد مردم شریف شهرستان گفت: انتظار داریم مردم فهیم شهرستان همچون گذشته در جهت قطع زنجیره این ویروس با اعضای ستاد پیشگیری از کرونا، نیروی انتظامی و پلیس راه همکاری و از مراجعت به آرامستان‌ها و اماکن زیارتی و سیاحتی به جد خودداری کنند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.