خسارت ۱۵ میلیارد ریالی طوفان به زیرساخت های خراسان جنوبی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: وزش باد شدید و طوفان در روز‌های اخیر، بیش از ۱۵ میلیارد ریال خسارت به زیرساخت‌های استان وارد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، میرجلیلی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: در هفته گذشته شاهد وقوع طوفان و باد‌های شدید در سطح استان بوده‌ایم که به این منظور ۷۴ تیم عملیاتی در نقاط مختلف استان در حالت آماده‌باش بوده و به مردم خدمات ارائه کرده‌اند.

او با اشاره به خسارت ۱۵ میلیارد ریالی به حوزه زیرساخت‌های استان افزود: این خسارت‌ها به شبکه آب، برق و راه‌های استان وارد شده است.

میرجلیلی به خسارت‌های وارده به بخش کشاورزی استان نیز اشاره و بیان کرد: میوه‌های سردرختی از جمله عناب، انار، پسته و سیب خسارت دیده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی عنوان کرد: ۱۵ واحد گلخانه و ۶ واحد دامداری نیز دچار خسارت شده است.

او با بیان اینکه رقم خسارت‌های بخش کشاورزی هنوز جمع بندی نشده است، تصریح کرد: وزش باد و گرد و خاک در استان تا اوایل هفته آینده ادامه خواهد داشت.

میرجلیلی اظهار کرد: بر اساس اعلام هواشناسی وزش باد در مرز‌های شرقی استان ممکن است موجب خسارت شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی از هم استانی‌ها خواست تا علاوه بر پرهیز از سفر‌های غیر ضرور در این مدت، تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارت را فراهم کنند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.