لیگ برتر فوتسال/ سن ایچ ساوه گام اول را محکم برداشت

هفته اول مسابقات لیگ برتر فوتسال با پیروزی سن ایچ ساوه به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته اول مسابقات لیگ برتر فوتسال در حالی امروز به پایان رسید که ۳ تیم سپاهان اصفهان، شهروند ساری و چیپس کامل به دلیل برخی مشکلات در این هفته به میدان نرفتند.

در دیگر بازی‌ امروز، فولاد زرند ایرانیان به مصاف فرش آرای مشهد رفت و در پایان هر ۲ تیم به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند. گل‌های فولاد زرند را در این مسابقه حسین اکبر زاده و امید محمد علیپور به ثمر رساندند. معین افشار و میلاد قنبرزاده هم موفق شدند گل‌های فرش آرا را وارد دروازه فولاد کنند.

در دیگر بازی تیم‌های کراپ الوند قزوین و مقاومت البرز رو در روی هم قرار گرفتند و در پایان این بازی با نتیجه مساوی ۳ بر ۳ به اتمام رسید. در این مسابقه که به میزبانی کراپ برگزار شد مهدی جاوید (۲ گل) و علی عابدین موفق شدند برای کراپ گلزنی کنند و ابوالفضل افضلی، شهاب طالبی و علی ابوالقاسمی فرد گل‌های مقاومت را به ثمر رساندند.


بیشتر بخوانید


همچنین در سومین و آخرین بازی این هفته ۲ تیم ملی حفاری اهواز و سن ایچ ساوه به مصاف هم رفتند و در پایان ساوجی‌ها موفق شدند با نتیجه ۲ بر یک میزبان خود را شکست دهند. هر ۲ گل سن ایچ را در این مسابقه علی مروتی به ثمر رساند و فرشاد کلاه کج هم توانست تک گل ملی حفاری را وارد دروازه سن ایچ کند.

هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتسال روز سه شنبه ۱۹ مرداد ماه به صورت همزمان از ساعت ۱۸ در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار