امام جمعه بافق:

پای تریبون دشمنان زانو نزنیم

حجت الاسلام سعادت فر گفت: مراسم عزاداری‌ ماه محرم را با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، باشکوه برگزار کنیم و پای تریبون دشمنان زانو نزنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام رضا سعادت فر امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در تنفیذ حکم ریاست جمهوری، گفت: تعابیر رهبری در این حکم بی سابقه بود و نشان از اعتماد ایشان به رئیس جمهور است.

او افزود: این اعتماد، سنگینی مسئولیت رئیس جمهور را دوچندان می‌کند چرا که راه دشواری در رفع مشکلات پیش رو است.

امام جمعه بافق تصریح کرد: مواضع رئیس جمهوری هم در این آئین براساس واقعیات بود و اینکه با توکل به خدا و همراهی مردم، می‌شود مشکلات را برطرف کرد.

حجت الاسلام سعادت فر ادامه داد: در این راه بسیاری از معاندان داخلی و خارجی برای ایجاد ا توطئه و خیانت تلاش می‌کنند، اما با تدابیر رهبری و همراهی مردم این توطئه‌ها باز هم خنثی می‌شود.

امام جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و عزاداری حضرت سیدالشهدا، گفت: با معرفت و بصیرت از فیوضات ماه محرم بهره ببرید و پای مکتب انسان‌های متدین و متخصص بنشینید.

او بیان داشت: مراسم عزاداری محرم را با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، باشکوه برگزار کنیم و پای تریبون دشمنان زانو نزنیم.

امام جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود به آغاز هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: اجرای این فریضه الهی امری ضروری است و موجب برکت در جامعه می‌شود.

او همچنین از خدمات و فعالیت‌های شورای اسلامی شهر بافق در دروه پنجم تشکر کرد و از شورای اسلامی جدید خواست با وحدت و همدلی به فکر رفع مشکلات باشند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار