جهاددانشگاهی پیش قراول فعالیت‌های دانش بنیان در کشور

استاندار کرمانشاه گفت : جهاددانشگاهی به عنوان پیش قراول فعالیت‌های دانش بنیان در کشور است که پس از انقلاب اسلامی شکل گرفت .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در جمع خبرنگاران گفت : جهاددانشگاهی به عنوان پیش قراول فعالیت‌های دانش بنیان در کشور است که پس از انقلاب اسلامی شکل گرفت و حقیقتا در بیش از چهار دهه فعالیت خود کار‌های بزرگی در کشور انجام داده است.

او گفت : جهاد دانشگاهی یک نهاد امیدآفرین در کشور است که با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و کسب تکنولوژی‌های روز دنیا و دستیابی به دانش تولید برخی محصولات استراتژیک، موجی از امید، اعتماد به نفس و خودباوری را در جوانان کشور ایجاد کرده است.

او افزود: شعار سال "جهش تولید، مانع زدایی‌ها و حمایت ها" است که تنها راهکار مهم برای تحقق این شعار و ایجاد جهش تولید در کشور حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و به دست آوردن تکنولوژی‌های روز دنیاست که جهاد دانشگاهی در این زمینه نقش مهمی داشته است.

استاندار کرمانشاه افزود: در راستای همکاری و حمایت، بسیاری از سوله‌های استانداری به صورت رایگان در اختیار این نهاد قرار داده شده و برای تکمیل برج فناوری کرمانشاه که بزرگترین برج فناوری کشور محسوب می‌شود تلاش‌های بسیاری برای جذب اعتبار داشته و پیگیری‌های بسیاری در این زمینه انجام داده ایم.

او گفت: ساخت این برج گام مهمی از سوی جهاددانشگاهی کرمانشاه برای توسعه فعالیت‌های دانش بنیان بود و با راه اندازی آن شرکت‌های دانش بنیان و فناور بسیاری می‌توانند در آن مستقر شوند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.