برگزاری مراسم عزای ماه محرم در مدارس

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : مدارس استان کرمانشاه برای اقامه عزای ماه محرم در اختیار هیات‌های مذهبی قرار می‌گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مجید یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : براساس ابلاغ وزارت آموزش و پرورش در راستای تعظیم شعائر حسینی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد کرونا فضای باز مدارس استان کرمانشاه در اختیار هیأت‌های مذهبی قرار خواهد گرفت.

او گفت : برای استفاده از فضای مدارس استان کرمانشاه محدودیتی وجود ندارد و هیأت‌های مذهبی می‌توانند با اخذ مجوز از فضا‌های آموزشی استفاده کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: هیأت‌های مذهبی باید برای بهره‌مندی از فضای آموزشی مدارس در استان کرمانشاه از تبلیغات اسلامی استان معرفی نامه دریافت کنند.

یزدان پناه با اشاره به اهمیت بیان معارف امام حسین (ع) برای دانش آموزان، افزود: با توجه به تعطیلی مدارس و عدم حضور دانش آموزان در مدارس در شبکه مجازی شاد برنامه‌های ویژه‌ای برای عزاداری ایام محرم در نظر گرفته شده است.

او گفت: حضرت علی اکبر (ع) برای دانش آموزان بهترین الگو بوده و هر ساله همایشی به نام اهلا من العسل برای دانش آموزان در سراسر کشور برگزار می‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار