نامگذاری میدانی در یزد به نام شهدای خبرنگار

با رای اعضای شورای اسلامی شهر یزد، میدان تازه تاسیس واقع در بلوار جانباز به نام شهدای خبرنگار و بوستان مجاور آن به نام خبرنگار نامگذاری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، در اولین جلسه علنی شمشین دوره شورای اسلامی شهر یزد که با حضور همه اعضا در عصر شنبه مورخ ۱۴۰۰/۵/۱۶ برگزار شد با رای اعضای شورا، میدان تازه تاسیس واقع در بلوار جانباز، ورودی شهرک رزمندگان (روبروی ورزشگاه شهید نصیری) به نام شهدای خبرنگار و بوستان مجاور این میدان به نام خبرنگار نامگذاری شد.

در این جلسه غلامحسین دشتی، رئیس شورای اسلامی شهر یزد با قدردانی از زحمات خبرنگاران اظهار کرد: امید است که با این اقدام، نام شهدای خبرنگار در اذهان عمومی جاودانه شود.

فرزاد فیضی مدیر خانه مطبوعات یزد نیز به نمایندگی از خبرنگاران حاضر در جلسه و با قدردانی از این نامگذاری گفت: پیشنهاد این نامگذاری از سوی خانه مطبوعات یزد به کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر صورت گرفت و در نظر داشتیم تا بوستان بر اساس اِلمان پیشکسوتان رسانه یا شهدای خبرنگار طراحی شده و فضایی برای رفت و آمد و پایگاه مردمی خبرنگاری باشد.

او با تشکر از طرح این موضوع در اولین جلسه شورای اسلامی ششم، افزود: امیدواریم این نامگذاری پیش درآمدی بر یک رویداد فرهنگی خوب در شهر باشد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار