شرایط بسیار سخت و بحرانی کرونایی در استان قزوین

جانشین و سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین شرایط کرونایی استان را بسیار سخت توصیف کرد و گفت: برای نخستین بار ۷۰۳ بیمار کرونایی در بیمارستان‌ها بستری شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حبیبی جانشین و سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین گفت: آثار و برکات طرح شهید سلیمانی در دوره‌های گذشته در مهار ویروس کرونا را کاملا شناخته است و این طرح دوباره در استان قزوین اجرا می‌شود.

حبیبی افزود: استان قزوین در شرایط بسیار سخت و بحرانی کرونایی قرار دارد و برای اولین بار از ابتدای شیوع ویروس کرونا، تعداد بستری‌های کرونایی از ۷۰۳ نفر عبور کرده است.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا خاطرنشان کرد: هر شهرستان، باید برای مهار و کنترل کرونا و پذیرش بیماران، صرفا از امکانات خود استفاده کند، چرا که شرایط به گونه‌ای است که در مرکز استان هم نمی‌توانیم پاسخگوی بیماران کرونایی باشیم.

او افزود: با اطلاع رسانی دقیق از طریق رسانه‌ها باید فضای عادی انگاری نسبت به کرونا شکسته شود.

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا تصریح کرد: حضور گروه‌ها و سفیران سلامت به منظور تذکردهی به شهروندان در سطح شهر باید فعال شود.

او افزود: جلسات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در شهرستان‌ها باید روزانه تشکیل شود تا از پیک پنجم عبور کنیم.

حبیبی خطاب به فرمانداران و اعضا ستاد مقابله با کرونا در شهرستان‌ها گفت: هر تصمیمی که منجر به کاهش موج کرونا شود اجرا کنید و مجموعه استان قزوین نیز از این تصمیم‌ها حمایت می‌کند.

جانشین و سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین افزود: دستورالعمل‌های بهداشتی در مراسم عزاداری ماه محرم، باید به صورت جدی رعایت شود.

او با تأکید بر اینکه طرح محله محور شهید قاسم سلیمانی باید حتما اجرایی شود، تصریح کرد: اگر این طرح ظرف مدت ۱۰ روز با وحدت و انگیزه ادامه پیدا کند نظیر دوره‌های گذشته می‌تواند نقش موثری در مهار کرونا داشته باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.