۱۶.۷۳ درصد از جمعیت مهاباد واکسن کرونا را دریافت کردند

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: تاکنون ۱۶.۷۳ درصد ازجمعیت بالای ۱۸ سال این شهرستان علیه بیماری کووید-۱۹ واکسینه شدند.

بهاء الدین حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در گفت گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: از ابتدای طرح واکسیناسیون سراسری تاکنون ۱۶.۷۳ درصد از جمعیت بالای ۱۸ سال این شهرستان ۳۶ هزار دُز انواع واکسن داخلی و خارجی را دریافت کرده اند.

حسینی افزود: از این تعداد حدود ۲۹ هزار نفر از واجدین شرایط، دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده و بیش از هفت هزار نفر نیز دُز دوم خود را پس از تکمیل فرآیند دُز اول تزریق کردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد اضافه کرد: هم اکنون ۱۶ هزار و ۳۲۷ سالمند بالای ۶۰ سال شامل ۶۵ درصد این گروه هدف و همچنین ۱۲ هزار و ۴۶۳ زیر ۶۰ سال حداقل یک دز واکسن کووید-۱۹ را دریافت کرده‌اند.

او با بیان اینکه واکسن کافی و مورد نیاز برای تزریق شهروندان موجود است، ادامه داد: شهروندان واجد شرایط و مشمول دریافت واکسن کرونا در سریع‌ترین زمان ممکن باید نسبت به تزریق واکسن خود اقدام کنند.

حسینی گفت: واکسیناسیون کرونا در ۲ پایگاه تجمیعی و ۲ مرکز خدمات جامع سلامت شهری و همه مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی در حال انجام است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: افراد بالای ۵۵ سال که تاکنون برای دریافت دز اول واکسن خود مراجعه نکرده اند باید در اسرع وقت با ثبت نام در سامانه https://vaccine.salamat.gov.ir/login و پس از دریافت پیامک، نسبت به تعیین زمان و مکان تزریق واکسن خود اقدام کنند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.