لزوم تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه‌تمام تبریز

سرپرست شهرداری تبریز بر لزوم تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه‌تمام و تهیه برنامه زمان‌بندی قطعی هر یک از طرح‌های سطح شهر تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،مظفر سلیمانی سرپرست شهرداری تبریز در جلسه‌ای با حضور شهرداران مناطق یک و دو، با اشاره به حساسیت‌های خاص این دو منطقه  گفت:رفع مشکلات و کاستی‌های عمرانی و خدماتی، نیاز مبرم به زمان‌بندی و برنامه‌ریزی دارد.

او  با تاکید بر این‌که روند اجرای پروژه باید شفاف و مطابق برنامه باشد تاکید کردوافزود: زمان‌بندی، علاوه بر نقش تاثیرگذار در مدیریت هزینه و زمان، به شفافیت اجرای پروژه نیز کمک می‌کند و مردم را در جریان کم‌وکاست اجرای کار قرار می‌دهد.

اومتذکر شد: بسیاری از مشکلات اجرایی به خاطر غفلت از زمان‌بندی است؛ وقتی پروژه‌ای پشتوانه برنامه‌ریزی مناسبی ندارد، طبیعی است باعث اتلاف هزینه و زمان می‌شود.

سرپرست شهرداری تبریز  با بیان این‌که پروژه‌های نیمه‌تمام و رهاشده، مهم‌ترین دلیل نارضایتی مردم است، ادامه داد: در مدت زمان محدودی که در اختیار داریم باید پروژه‌های نیمه‌تمام را در اولویت قرار دهیم و با تعریف منابع و اعتبارات لازم، از فصل عمرانی، حداکثر استفاده را ببریم.

سلیمانی اظهار کرد: فصل عمرانی تبریز بسیار کوتاه است و این فرصت کوتاه نباید قربانی رکود و بی‌برنامگی شود.

در این جلسه، معاونان عمران و شهرسازی و هم‌چنین شهرداران منطقه یک و دو و شماری از کارشناسان فنی و عمرانی حضور داشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.