قاتل متواری در سقز دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان سقز گفت: قاتل گاراژ حاج مهری در سقز که چند وقت قبل مرتکب قتل شده بود توسط کارآگاهان پلیس آگاهی سقز شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، سرهنگ صیدعلی صفری فرمانده انتظامی شهرستان سقز اظهار داشت: قاتل گاراژ حاج مهری که چند وقت پیش مرتکب قتل مردی شده بود توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سقز شناسایی و دستگیر شد و هم اکنون در اختیار پلیس قرار دارد.

او با بیان اینکه چند قت پیش فردی حدودا ۵۰ ساله (مقتول) بوسیله اسلحه گرم توسط فردی ناشناس در گاراژ حاج مهری سقز به قتل رسید، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سقز بعد از وقوع قتل موضوع را دست بررسی قرار دادند.

سرهنگ صفری اضافه کرد: بعد از تحقیقات و بررسی‌های موجود، قاتل متواری توسط پلیس سقز شناسایی شد و با اشراف اطلاعاتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سقز یادآور شد: پلیس با استفاده از تمام توان و تجهیزات به صورت شبانه روزی با مجرمان و متخلفان برخورد خواهد کرد و شهروندان هر گونه موارد مشکوکی را در این راستا با پلیس ۱۱۰در میان بگذارند.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.