کاهش آلودگی‌های زیست محیطی​ با اعطای تسهیلات به صنایع

مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس از کاهش و حذف آلودگی‌های زیست محیطی​ با اعطای تسهیلات به واحد‌های صنعتی و خدماتی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حمید ظهرابی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان فارس گفت: سازمان حفاظت محیط زیست، به منظور تسهیل در روند کاهش و حذف آلودگی‌های زیست محیطی و همچنین مساعدت​ و حمایت مستقیم از واحد‌های صنعتی و خدماتی، تسهیلات کم بهره از محل صندوق ملی محیط زیست (ذیل تبصره ششم قانون بودجه سال ۱۳۹۹) اعطا می‌کند.

او افزود: ارائه این تسهیلات از اواسط سال ۱۳۹۹ ابلاغ و اجرایی شده است.

ظهرابی بیان کرد: اداره کل حفاظت محیط زیست فارس نیز در راستای اجرای برنامه‌های کاهش و رفع آلودگی‌های زیست محیطی واحد‌های صنعتی و خدماتی استان توانسته است با پیگیری‌های مستمر تاکنون مبلغ ۳۳۵میلیارد ریال را در قالب پروژه‌های متعدد جهت دریافت تسهیلات دراز مدت کم بهره (۱۰ تا ۱۲ درصد) از محل صندوق ملی برای واحد‌های متقاضی تعریف و به بانک عامل معرفی کند.

همچنین ظهرابی بیان داشت: برای آگاهی هر چه بیشتر صنایع بزرگ و آلاینده، این طرح را به صورت مکتوب اطلاع رسانی کرده و درخواست‌های واحد‌های متقاضی پس از ارائه و بررسی، در صورتی که مشمول دریافت تسهیلات ارزیابی شوند، با اخذ تائید نهایی، به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

​ واحد‌های متقاضی تسهیلات می‌بایست تمامی مدارک لازم را به همراه ضمائم مورد نیاز به اداره کل حفاظت محیط زیست فارس ارائه کنند. ​

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار