ترمیم آسفالت محور‌های ارتباطی مازندران

عملیات لکه گیری، درزگیری و روکش آسفالت بیش از ۷۱ کیلومتر از محور‌های شریانی مازندران با جدیت در دست اجرا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،عباسعلی نجفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: عملیات لکه گیری، درزگیری و روکش آسفالت بیش از ۷۱ کیلومتر از محور‌های شریانی مازندران به منظور ارتقای ایمنی با جدیت در دست اجرا است.

او افزود: موثرترین شرایط برای حمل و نقل آرام و ایمن، داشتن یک رویه سالم راه همراه با نصب علائم ایمنی لازم بوده تا بتوان با خیالی آسوده تردد کرد و از جمله اهدافی که این اداره برای دستیابی به آن تلاش می‌کند مطالعه و فراهم کردن طرح‌های لازم برای انجام و اجرای رویه‌های آسفالتی مناسب و اقتصادی بودن آن است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: به منظور تسهیل در امر تردد و افزایش ایمنی محور‌ها اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت محور‌های سوادکوه، هراز، کندوان، کیاسر و محورکناره و همچنین لکه گیری همه محور‌های مواصلاتی استان به صورت روزانه انجام گرفته است و پیش بینی می‌شود در صورت تحقق اعتبارات ملی و استانی اصلاحات بهتری در سطح روکش‌های آسفالتی اتفاق افتد.

او از عملیات اجرای روکش حفاظتی راه‌های فرعی و روستایی در سطح استان خبر داد و افزود:جاده‌ها از جمله اموال عمومی است که قانون گذار حفظ، حراست نگهداری، تعریض و هرگونه فعالیت‌های مرتبط با آن را به این اداره کل محول کرده، بدیهی است ایمن نمودن محور‌ها برای سلامت عبور و مرور و توسعه آتی راه‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که در این مهم جهت برقراری عبور و مرور همکاری مردم شریف استان را می‌طلبد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: هدف نگهداری راه، تقلیل میزان خرابی راه و افزایش عمر آن، کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه با تأمین سطوح عبور مناسب و مطلوب و همچنین ایجاد شرایط مناسب جهت رسیدن به موقع به مقصد با تأمین ایمنی است.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار