چمران در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

شورای شهری‌ها معاونان شهردار را برای پاسخگویی فرا خواندند

رییس شورای شهر تهران گفت: قرار است معاونان شهردار به طور کلی برنامه های خودشان راگزارش دهند و پرسش و پاسخ انجام شود.

به گزارش خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران، صبح امروز قبل از شروع جلسه شورای شهر تهران و در جمع خبرنگاران  ضمن تسلیت ایام محرم اظهار کرد: امروز مراسم مختصری برای تودیع شهردار سابق تهران برگزار می‌شود و قرار است معاونان شهردار به طور کلی برنامه‌های خود راگزارش دهند و پرسش و پاسخ انجام شود.

وی ادامه داد: سید مناف هاشمی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری امروز دعوت شده تا در شورای شهر حضور داشته باشد و مشکلات را بیان کند.

رئیس شورای شهر تهران درباره نامه سازمان بازرسی کل کشور گفت: این نامه‌ها از سمت سازمان بازرسی توصیه‌هایی بوده که همواره وجود داشته و شرایط احراز و مدارک ارسال شده است این نامه را سازمان بازرسی به وزیر کشور ارسال کرد اما در تهران به روسای شورای شهر ارسال شده، نامه محرمانه است و  نباید درباره آن توضیح دهم و در این نامه به شرایط کسانی که می‌خواهند شهردار شوند، اشاره شده و توضیحاتی که در حد مسائل اصلی بوده را یادآوری و توصیه کرده‌اند که آنها رعایت شود.

چمران اظهار کرد: در ارتباط با ماه محرم و عزاداری سرور شهیدان سخنان بسیار زیادی می توان گفت اما در این جا نمی گنجد بنده از همکاران خوبم در شهرداری تهران تشکر می‌کنم که امروز به میدان آمدند و حرکت خوبی برای آماده سازی شهر در ماه محرم انجام دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار