انهدام باند قاچاق کالا در بندر شهید رجائی بندرعباس

پلیس امنیت اقتصادی هرمزگان، یک باند قاچاق کالای الکترونیکی را در بندر شهید رجائی بندرعباس شناسایی و منهدم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری،فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به انهدام یک باند قاچاق کالا در بندر شهید رجائی بندرعباس گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی مستقر در گمرک شهید رجایی با انجام کار گسترده اطلاعاتی یک باند قاچاق را که در قالب کالا‌های گمرکی اقدام به قاچاق قطعات الکترونیکی می‌کردند را شناسایی کردند.

سردار جعفری با اشاره به توقیف دو کانتینر کالای الکترونیکی  از این باند افزود:در بازرسی از این کانتینر ها ۴ هزار و ۳۲۰ عدد برد الکترونیکی و کمپرسور قاچاق کشف و ضبط شد.

او افزود: در این رابطه مأموران با بهره گیری از شیوه‌های پلیسی و تعقیب و مراقبت‌های لازم به ۲ دستگاه تریلی که در حال خروج از محوطه گمرک بودند، مشکوک شدند..

فرمانده انتظامی استان گفت: کامیون‌های مورد نظر با همکاری گمرک فک پلمب و در بازرسی از آن‌ها ۴ هزار و ۳۲۰ عدد برد الکترونیکی و کمپرسور قاچاق کشف و ۲ متهم نیز در این زمینه دستگیر شدند.

سردار جعفری با تأکید بر اینکه ارزش محموله مکشوفه برابر اعلام کارشناسان ۱۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: قاچاقچیان این محموله را از کشور همسایه بارگیری و قصد داشتند به استان‌های مرکزی کشور انتقال دهند که با هوشیاری و تلاش پلیس هرمزگان در انتقال این محموله ناکام ماندند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.