آزادی ۱۴ زندانی جرائم غیر عمد در استان مرکزی

با تلاش مسئولان و همراهی خیران ۱۴ زندانی جرائم غیر عمد در استان مرکزی از بند رهایی یافتند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با تلاش مسئولان امر، همراهی خیران و همدلی ذینفعان ۱۴ زندانی جرائم غیر عمد در استان مرکزی از بند رهایی یافتند.

موذنی رئیس زندان اراک در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: امروز شاهد آزادی ۱۴ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد با میزان بدهی ۳۲۸ میلیون تومان بودیم.

موذنی افزود: بخشی از این بدهی‌ها از سوی خود زندانیان پرداخت شد، بخشی از سوی شاکیان بخشیده شد و مابقی از سوی سازمان زندان‌ها و ستاد دیه پرداخت شد.

او اضافه کرد: در زندان مرکزی اراک ۵۰ زندانی جرایم غیرعمد دیگر وجود دارد که وضعیت این افراد به مرور زمان بررسی و پس از فراهم شدن زمینه کمک، آزاد خواهند شد.

رئیس زندان اراک تصریح کرد: کمک خیرین اهمیت این موضوع را دوچندان می‌کند و اگر کمک خیران نبود شاهد آزادی زندانیان جرائم غیرعمد نبودیم.

او ادامه داد: با توجه به شیوع کرونا پیش بینی شده در سطح زندان‌ها و ستاد دیه استان مرکزی بتوان در ایام محرم نذورات و کمک‌های مردم را به این سمت و سو هدایت کنیم.

موذنی از خیرین دعوت کرد در ایام پیش روی محرم کمک‌ها و نذورات خود را در راه زندانیان چشم انتظار صرف کنند تا این افراد به آغوش خانواده بازگردند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.